Thursday, 17 May 2012

* tak perlu nak SHOW OFF *

ASSALAMUALAIKUM .. xjawab dosa kalau jawab sayang :)

ok hari nie aku nak share ckit pasal orang yang suka SHOW OFF! (caps lock lagi ..hambek kau..)
apa benda tu? Menunjuk-2.. tau ? hadoi.. aku tak tau la ape perasaan orang tu kalau dapat tunjuk kat semua orang apa yang dia ada.. Come on la.. orang lain tak heran pon..tak kesah la nak tunjuk ape for instance phone ke baju ke kasut ke and ONE thing yang orang suka sangat tunjuk-2 bila GF or BF dyeorg hencem cute smart and bla bla bla .. *aku pelik sangat ..perlu ker ? huh .. tu la manusia ..jangan mcm tu la .. :)
i want to share this video so hope you all like it :) check it up !



so ape mcm ? that's cool right :) ambil iktibar ok ? sama-2 la kita memperbetulkan diri kita .. peringatan untuk diri aku dan semua orang yang aku sayang ! Kalau nak show off gak p masuk hutan kawan dengan beruk :p HAHA *just kidding..

No comments:

Post a Comment