Friday, 18 May 2012

* Mangsa Kemalangan ! (●̮̮̃•̃) *

ASSALAMUALAIKUM.. tak jawab dosa kalau jawab sayang :)

Jam 5.50PM.. macam biasalah tak keje lain time tu aku tengah on9.. facebook twitter and blog ! aku alone time tu ..tengah khusyuk depan PC tibe-2....
kedeboookk!!! (lebey kurang mcm nia la bunyinya) HAHA
terkejut bukan kepalang aku dibuatnya..nak jatuh jantung aku ni.. aku pon tengok la kat pintu tak ada apa pon..kebetulan pc aku dekat la gak dengan pintu.. xder papa pon .. aku on9 lah mcm biasa..

Then masa yang sama ade bunyi burung..(xtau la anak ker mak ker bapak ker ..) i still ignore the noice HAHA.. aku cakap la kat mama ade bunyi something kat pintu tadi mama.. tiba-2 mama dengan nada nervousnya.. YA ALLAH..KESIAN BURUNG TU! aku pon hape lagi menggelabah p tengok .. yang tak tahan nya my mom suruh aku rawat burung tu! HAHA nonsense lah.. aku mana reti .. aku ajak mama pergi klinik bawa burung tu.. takut ada serious injured plak.. tapi bila aku tengok dah jadi mcm nie dah....

 sakit sangat kot.. sampai terngaga huh! kesian :(

nie lagi kesian kan ?chop-2 ada nmpak something tak? HAHA

hanya mampu buat begini saja.. moga-2 burung nie kuat untuk fly again :)

: kita tolong burung ni.. insyAllah Allah akan tolong kita 1 hari nanti ..
: ok la .. nak teman burung ni sampai burung ni terbang HAHA :)

No comments:

Post a Comment