Sunday, 13 May 2012

* Birthday Girl- part 1 *

ASSALAMUIALAIKUM ! xjawab dosa kalau jawab sayang .. HAHA 

2 hari lepas my birthday.. honestly memang best.. tu pasal la lambat update blog nie ha .. bersawang da! firstly aku nak say thanks a lot kepada semua yang wish kat aku .. seriusly terharu terkilan ter... ape lagi ? HAHA thanks a lot .. nak wish kat fb twitter anta msg kat aku.. thanks2 ! 




nie bukan batu nisan ok ! haha .. hasil kreatif my father for me :)

aku nak citer ckit birthday aku kali nie .. 100% lain beb, eh xlah smpai 100% kan ..ok3 99% i think .. ape yang lain nyer ? kali nie aku celebrate with my family :) semua ada .. Mama Ayah Angah Adek .. hah lagi sorang ! Ulfa .. my bestfrenz 4eve n ever.. selama 5 tahun aku celebrate kat sekolah dengan kawan-2 aku tapi tu pon best gak ! tepat jer 12 malam mesti dyeorg pecah masuk dorm aku semata-2 nak wish ! arrgghh .. miss that moment ! kalau dapat ulang memang aku nak ulang ! and-3 tiap kali my birthday mesti ade kek .. haha comey-2 plak tu kek nyer .. urm .. nak sedey-2 jap .. dulu before birthday aku mesti ade something yang wat aku menangis :'( sedey kan ? macam-2 la .. xnak la cter .. malu tau .. tapi it doesn't matter that i can't enjoy my birthday right ? chiillll la .. haha nak tau lagi cter aku ? continue post yg berikutnya :)

No comments:

Post a Comment